sobota, 12 listopada 2011

Halloween

W tamtym tygodniu w środę odbyło się nasze klasowe Halloween.Nikt nie uprzedził mnie, że mam wziąć aparat, a ja miałam nadzieję, że jakiś wspaniały 'ktoś' mnie wyręczy.Dlatego przepraszam za jakość zdjęć, ale wszyscy wiemy, że komórka to nie to samo co aparat.Odbył się także konkurs na najlepsze przebranie.Zwyciężyła Misia P., kolejne miejsce zajął Śmietana, a trzecie Wera K. Ja natomiast chciałabym podziękować dziewczynom w imieniu (mam nadzieję) całej klasy za przekąski które przygotowały, były naprawdę dobre:)
Olcia

1 komentarz:

  1. Dziewczyny jesteście genialne. Na początku nie wiedziałam że to będzie tak sprawnie pracowało. Jednakże proszę o wstawianie wpisów na bieżąco, podawanie prac domowych dla chorych, dat kartkówek i klasówek oraz zebrania itp. Laski jesteście super!!! :***
    Gal Anonim Marika xD

    OdpowiedzUsuń