sobota, 22 października 2011

:)

Jest mi niezmiernie miło, że Kalina zgodziła się pisać ze mną na tym skromnym blogu.Jak się dowiedziałam, ma mnóstwo fajnych pomysłów.Ja natomiast przeglądałam aparat i stwierdziłam, że naprawdę dobrych zdjęć z 'Konkursu piosenki polskiej' jest bardzo mało.Jest jeszcze dobra wiadomość!!!Otóż jakimś trafem w aparacie znalazłam jeszcze zdjęcia z 'Randki w Ciemno' i mam zamiar je umieścić.W dodatku przez przypadek kliknęłam na laptopie w 'Picasa 3' i ukazało mi się pewne zdjęcie.Problem w tym, że nie jestem pewna czy to zdjęcie z poprzedniego klasowego Halloween czy karnawału.    Olcia
Może ktoś mnie oświeci???

K:Ja Cię oświecę!To był karnawał,ale nie pamiętam czy w V czy w IV klasie :) Wrzucam parę innych zdjęć.




3 komentarze:

  1. Ejejej,to ja robiłam zdjęcia.Szkoda,że uważasz,że są kiepskie!Myślałam,że coś dodasz.:(

    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nic nie mówiłam, że są kiepskie tylko, że NAPRAWDĘ BARDZO DOBRYCH jest dość mało:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i co z tego?Wrzuć je,no proszę,albo chociaż wyślij mi je na pocztę.

    K

    OdpowiedzUsuń