sobota, 22 października 2011

Powitanie

Witajcie!
Miło mi pisać na tym blogu.Dostałam taką propozycję i proszę-oto jestem.Spróbuję zrobić coś,by ten blog ruszył się z miejsca,ale Wy też musicie w tym pomóc.
Mam do was prośbę.Piszcie komentarze!Piszcie,piszcie,piszcie.Krótkie,długie,z pomysłami(naturalnie nie obraźliwe)czy bez,po prostu napiszcie,bo człowiek wtedy nie ma wrażenia,że "gadał dziad do obrazu,a obraz ani razu". Zawsze milej jest dostawać komentarze,a jeszcze milej pisać dla kogoś,a nie po to,żeby nikt tego nie czytał.Mam nadzieję,że będziecie pisać.Wiecie,gdzie jest na klawiaturze 'a' to z resztą pójdzie gładko ;)

                                                                                                                                               Kalina

2 komentarze:

  1. Cześć. Widziałam adres tego bloga w sali od historii i weszłam z ciekawości. Fajny blog ;-)
    - Lidka z VIb

    OdpowiedzUsuń
  2. Witajcie! Moim zdaniem jesteście najfajniejszą klasą w całej szkole. Trochę Wam zazdroszczę, że tyle się u Was dzieje, a pomysł bloga jest naprawdę genialny. Pozdrawiam cała klasę 6c!!
    Sonia z klasy 6a

    OdpowiedzUsuń